piątek, 26 lutego 2016

Produkty The Body Shop



Ostatnimi czasy miałam okazję zakupić produkty The Body Shop. Jednym      z nich była mgiełka o zapachu mango. Nie jestem zwolenniczką tak słodkich zapachów, aczkolwiek ten przypadł mi do gustu. Mimo, że jest to mgiełka, zapach utrzymuje się bardzo długo. Co więcej mówić,  po prostu fantastyczna! 




 Drugim zaś produktem jest masło do ciała również o zapachu mango, który jest mniej intensywny od poprzedniego produktu. Idealnie nawilża skórę, wygładza ją i pozostawia na niej prześliczną woń. 







Oba produkty są godne polecenia, zakochałam się w nich już na samym początku! Mam wielką nadzieję, że i Wam przypadną do gustu. :)

2 komentarze:

  1. No ciekawe ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, liczę, że kolejne posty będą równie ciekawe xoxo

      Usuń